Domů

Adopce - Paul Okoth Jack

Zpět
Číslo dítěte: 52632
Chlapec, 10 let
Adoptován
Dítě z Ostrova Naděje
Paul Okoth Jack je v programu adopce od roku 2017 a navštěvuje školu Island of Hope Humanist School.
Město, čtvrť: Rusinga Island Kamasengre West (Luanda)
Země: Kenya
Matka: Irine Achieng, nar. 1988, prodává ryby
Otec: Jacob Ochicho, nar. 1982, zedník
Opatrovník: -
Popis situace: Paul je mladší ze dvou dětí (bratr Clinton, nar. 2011). Tatínek má ještě jednu ženu a v této domácnosti jsou další dvě děti. Tatínek pracuje jako zedník a maminka prodává ryby. Měsíční příjem rodiny je 4,600 KES (cca 1,000 Kč). Rodina žije ve vlastním hliněném domě, který má dvě místnosti. Vaří na ohni, vodu berou z jezera. Na svícení používají petrolej. Paul nemá zdravotní problémy. Chlapec by měl v roce 2018 nastoupit do školky v Komunitním centru Ostrov Naděje. Adopce tohoto dítěte stojí 2400 Kč/100 Eur za trimestr.
Kontakt: Petra Augustová, , tel. +420 604 627 800

Projekt „Adopce afrických dětí na dálku“ zprostředkovává keňským chudým dětem přístup ke vzdělání, aniž by je vytrhoval z přirozeného prostředí vlastní komunity. Tento projekt běží již od roku 2002 a pomohl více než 3 500 dětem. Školné na základní škole činí 7200,- (300 EUR) / rok a na střední škole, vysoké škole a v sirotčinci je to 16800,- Kč (660 EUR). Platbu je možné si rozložit i do více splátek.

Jak projekt funguje je popsáno v podrobnějších informacích. Pokud již máte vybrané konkrétní dítě z databáze, zde je vysvětleno jak postupovat a „adoptovat“ africké dítě na dálku.

Adoptovaným dětem můžete také zajistit zdravotní pojištění, ve kterém je jim poskytnuta lékařská péče po celý rok.

Součástí projektu je Klub přátel Adopce, v rámci kterého je možné podpořit vzdělání keňských dětí jednorázovými platbami kdykoliv během roku.

Pokud jste „adoptivním rodičem“, zde najdete informace a odkazy „adoptivním rodičům“ doplňující chod adopce.

Fotogalerie a videa zachycují propagační akce na podporu projektu i reportáže z cest do Keni, které zprostředkovávají vzkazy od dětí, předávání dárků i pohled na školy a jejich zázemí.