Domů

Adopce - Loisa Achieng Nyapara

Zpět
Číslo dítěte: 52171
Dívka,
Adoptována
Loisa Achieng Nyapara je v programu adopce od roku 2013 a navštěvuje školu Island of Hope Humanist Mixed Boarding School.
Město, čtvrť: Kisumu Nyangaga
Země: Kenya
Matka: Sara Atieno Nyapara, nemocná
Otec: zemřel, zemřel
Opatrovník: Linet Atieno Odero, nar. 1982, prodejkyně zeleniny
Popis situace: Otec zemřel a zanechal Loisu a její dva mladší sourozence s matkou, která je však velmi nemocná a nemá žádný příjem, samotná Loisa měla několikrát malárii. Začala o ně proto pečovat jejich teta, která se živí prodejem zeleniny. Její příjem je však malý a nestačí na zajištění jídla a školného. V roce 2021 je Loisa v prvním ročníku střední školy na Ostrově naděje, její adoptivní rodič musel bohužel adopci z finančních důvodů ukončit. Aby mohla Loisa dále studovat, potřebuje podporu ve výši 5600,- Kč/ 220 EUR za trimestr.
Kontakt: Pavla Brixí, , tel.

Projekt „Adopce afrických dětí na dálku“ zprostředkovává keňským chudým dětem přístup ke vzdělání, aniž by je vytrhoval z přirozeného prostředí vlastní komunity. Tento projekt běží již od roku 2002 a pomohl více než 3 500 dětem. Školné na základní škole činí 7200,- (300 EUR) / rok a na střední škole, vysoké škole a v sirotčinci je to 16800,- Kč (660 EUR). Platbu je možné si rozložit i do více splátek.

Jak projekt funguje je popsáno v podrobnějších informacích. Pokud již máte vybrané konkrétní dítě z databáze, zde je vysvětleno jak postupovat a „adoptovat“ africké dítě na dálku.

Adoptovaným dětem můžete také zajistit zdravotní pojištění, ve kterém je jim poskytnuta lékařská péče po celý rok.

Součástí projektu je Klub přátel Adopce, v rámci kterého je možné podpořit vzdělání keňských dětí jednorázovými platbami kdykoliv během roku.

Pokud jste „adoptivním rodičem“, zde najdete informace a odkazy „adoptivním rodičům“ doplňující chod adopce.

Fotogalerie a videa zachycují propagační akce na podporu projektu i reportáže z cest do Keni, které zprostředkovávají vzkazy od dětí, předávání dárků i pohled na školy a jejich zázemí.