Domů

Adopce - Nicolas Ochieng

Zpět
Číslo dítěte: 52676
Chlapec, 15 let
Není adoptován
Naléhavě hledá rodiče
Město, čtvrť: Nairobi Kibera
Země: Kenya
Matka: Rosemary Ouma, nar. 1978, uklizečka
Otec: Ezekiel Ouma, nar. 1970, zemřel
Popis situace: Nicolas je nejmladším členem rodiny. Má 3 další sourozence Jupitera (2000), Janet (2002) a Freda (2004). Otec zemřel. Rodinu živí jen maminka, která pracuje jako uklízečka. Rodina má velmi malý příjem cca 2,000 KES/400 Kč na měsíc. Žijí v pronajatém jednopokojovém domku z plechu a dřeva, do kterého je zavedená elektřina. Na vaření používají malá kamínka a vodu získávají z vrtu. Chlapec je na tom zdravotně dobře. Nicolas by měl v lednu 2024 nastoupit na střední školu . Kvůli finanční situaci v rodině chlapec nemůže pravidelně chodit do školy, a proto byl zařazen do adopce. Nicolas potřebuje podporu ve výši 5.600 Kč/220 Eur za trimestr.
Kontakt: Eva Jedličková, , tel. +420 732 203 196

Projekt „Adopce afrických dětí na dálku“ zprostředkovává keňským chudým dětem přístup ke vzdělání, aniž by je vytrhoval z přirozeného prostředí vlastní komunity. Tento projekt běží již od roku 2002 a pomohl více než 3 500 dětem. Školné na základní škole činí 7200,- (300 EUR) / rok a na střední škole, vysoké škole a v sirotčinci je to 16800,- Kč (660 EUR). Platbu je možné si rozložit i do více splátek.

Jak projekt funguje je popsáno v podrobnějších informacích. Pokud již máte vybrané konkrétní dítě z databáze, zde je vysvětleno jak postupovat a „adoptovat“ africké dítě na dálku.

Adoptovaným dětem můžete také zajistit zdravotní pojištění, ve kterém je jim poskytnuta lékařská péče po celý rok.

Součástí projektu je Klub přátel Adopce, v rámci kterého je možné podpořit vzdělání keňských dětí jednorázovými platbami kdykoliv během roku.

Pokud jste „adoptivním rodičem“, zde najdete informace a odkazy „adoptivním rodičům“ doplňující chod adopce.

Fotogalerie a videa zachycují propagační akce na podporu projektu i reportáže z cest do Keni, které zprostředkovávají vzkazy od dětí, předávání dárků i pohled na školy a jejich zázemí.