Domů

Adopce - Wesley Onguche

Zpět
Číslo dítěte: 52693
Chlapec,
Není adoptován
Město, čtvrť: Nairobi Dandora
Země: Kenya
Matka: Adeline Kubano, nar. 1986, v domácnosti
Otec: Isaiah Okoth, nar. 1989, podomní prodej
Popis situace: Wesley má dva další sourozence - bratry Fredericka (2007) a Brandona (2010). Tatínek je podomní prodejce a často pracuje od rána do večera. Jeho výdělky jsou i přesto velmi malé. Maminka je v domácnosti. Příjmy rodiny činí pouze 4.000 KES/ 800Kč na měsíc, což jen těžko pokryje všechny finanční náklady. Rodina žije v jednom pronajatém pokoji, do kterého je zavedena elektřina a vodovod. Vaří na kamnech. V roce 2018 by měl chodit třetího ročníku základní školy. Pro rodinu je velmi těžké zaplatit školné a další nezbytné poplatky. Proto jsme se rozhodli, že Mosese zařadíme do programu adopcí, aby nemusel kvůli nezaplacenému školnému zcela odejít ze školy. Chlapec potřebuje podporu ve výši 2.400 Kč / 100 EUR za trimestr.
Kontakt: Marie Niederhafnerová, marie.niederhafnerova@adopceafrika.cz, tel. +420 732 122 654

Projekt „Adopce afrických dětí na dálku“ zprostředkovává keňským chudým dětem přístup ke vzdělání, aniž by je vytrhoval z přirozeného prostředí vlastní komunity. Tento projekt běží již od roku 2002 a pomohl více než 3 500 dětem. Základní částka na podporu jednoho dítěte činí 7200 Kč (300 Eur) za rok.

Jak projekt funguje je popsáno v podrobnějších informacích. Pokud již máte vybrané konkrétní dítě z databáze, zde je vysvětleno jak postupovat a „adoptovat“ africké dítě na dálku.

Adoptovaným dětem můžete také zajistit zdravotní pojištění, ve kterém je jim poskytnuta lékařská péče po celý rok.

Součástí projektu je Klub přátel Adopce, v rámci kterého je možné podpořit vzdělání keňských dětí jednorázovými platbami kdykoliv během roku.

Pokud jste „adoptivním rodičem“, zde najdete informace a odkazy „adoptivním rodičům“ doplňující chod adopce.

Fotogalerie a videa zachycují propagační akce na podporu projektu i reportáže z cest do Keni, které zprostředkovávají vzkazy od dětí, předávání dárků i pohled na školy a jejich zázemí.