Domů

Adopce - Chris Mparia Ochieng

Zpět
Číslo dítěte: 53195
Chlapec, 4 roky
Není adoptován
Dítě z Ostrova Naděje
Město, čtvrť: Kamasengre west Luanda
Země: Kenya
Matka: Susan Herumbi, nar. 1984, prodejkyně ryb
Opatrovník: Millicent Akoth Ouma, nar. 1957, prodejkyně ryb
Popis situace: Chris má čtyři sourozence: Arnett Atieno Ouma (narozen 2006), Nicholas Oketch (2010), Willingston Odende (2011) a Johnic Odhiambo (2022). Jeho otec zemřel a matka, které prodává ryby má psychycké problémy a není schopna se o děti postarat. Proto se jich ujala jejich babička, která také prodává ryby. Žijí v třípokojovém hliněném domě, který patří rodině. Na vaření používají dřevo/uhlí, na svícení petrolejku/solár a vodu získávají z jezera. Chris má rád fotbal a zpěv. V lednu 2025 by měl nastoupit do mateřské školy v Ostrově Naděje. Potřebuje podpořit částkou 7200 Kč/300 EUR ročně (600 Kč/25 EUR měsíčně).
Kontakt: Pavla Brixí, , tel. +420 723 118 389

Projekt „Adopce afrických dětí na dálku“ zprostředkovává keňským chudým dětem přístup ke vzdělání, aniž by je vytrhoval z přirozeného prostředí vlastní komunity. Tento projekt běží již od roku 2002 a pomohl více než 3 500 dětem. Školné na základní škole činí 7200,- (300 EUR) / rok a na střední škole, vysoké škole a v sirotčinci je to 16800,- Kč (660 EUR). Platbu je možné si rozložit i do více splátek.

Jak projekt funguje je popsáno v podrobnějších informacích. Pokud již máte vybrané konkrétní dítě z databáze, zde je vysvětleno jak postupovat a „adoptovat“ africké dítě na dálku.

Adoptovaným dětem můžete také zajistit zdravotní pojištění, ve kterém je jim poskytnuta lékařská péče po celý rok.

Součástí projektu je Klub přátel Adopce, v rámci kterého je možné podpořit vzdělání keňských dětí jednorázovými platbami kdykoliv během roku.

Pokud jste „adoptivním rodičem“, zde najdete informace a odkazy „adoptivním rodičům“ doplňující chod adopce.

Fotogalerie a videa zachycují propagační akce na podporu projektu i reportáže z cest do Keni, které zprostředkovávají vzkazy od dětí, předávání dárků i pohled na školy a jejich zázemí.