Domů

Adopce - Brandley Onyango Owino

Zpět
Číslo dítěte: 53216
Chlapec, 4 roky
Není adoptován
Dítě z Ostrova Naděje
Město, čtvrť: Kamasengre west Nyangera
Země: Kenya
Matka: Roseline Anyango Apamo, nar. 1980, obsluha hotelu
Otec: Francis Owino Abade, nar. 1985, zedník
Popis situace: Brandley má jednoho staršího bratra: Derick Omondi (narozen 2005) a dvojče Briton Ogweno (2020). Matka pracuje jako hotelová obsluha, zatímco otec je zedník. Příjem, který rodiče dostávají, je malý, aby rodinu uživili, zaplatili školné a také zajistili další základní životní potřeby. Žijí ve dvoupokojovém hliněném domě, který patří rodině. K vaření používají palivové dřevo/uhlí, ke svícení petrolejku/solár a vodu získávají z jezera. Brandley má rád fotbal a zpěv. V lednu 2025 by měl nastoupit do mateřské školky v Ostrově Naděje. Potřebuje podpořit částkou 7200 Kč/300 EUR ročně (600 Kč/25 EUR měsíčně).
Kontakt: Stanislav Švaček, , tel. +420 721 370 858

Projekt „Adopce afrických dětí na dálku“ zprostředkovává keňským chudým dětem přístup ke vzdělání, aniž by je vytrhoval z přirozeného prostředí vlastní komunity. Tento projekt běží již od roku 2002 a pomohl více než 3 500 dětem. Školné na základní škole činí 7200,- (300 EUR) / rok a na střední škole, vysoké škole a v sirotčinci je to 16800,- Kč (660 EUR). Platbu je možné si rozložit i do více splátek.

Jak projekt funguje je popsáno v podrobnějších informacích. Pokud již máte vybrané konkrétní dítě z databáze, zde je vysvětleno jak postupovat a „adoptovat“ africké dítě na dálku.

Adoptovaným dětem můžete také zajistit zdravotní pojištění, ve kterém je jim poskytnuta lékařská péče po celý rok.

Součástí projektu je Klub přátel Adopce, v rámci kterého je možné podpořit vzdělání keňských dětí jednorázovými platbami kdykoliv během roku.

Pokud jste „adoptivním rodičem“, zde najdete informace a odkazy „adoptivním rodičům“ doplňující chod adopce.

Fotogalerie a videa zachycují propagační akce na podporu projektu i reportáže z cest do Keni, které zprostředkovávají vzkazy od dětí, předávání dárků i pohled na školy a jejich zázemí.