Domů

Adopce - Faith Kivili Kyalo

Zpět
Číslo dítěte: 52810
Dívka,
Není adoptována
Město, čtvrť: Machakos Kauti
Země: Kenya
Matka: Elizabeth Ndululu, nar. 1984, v domácnosti
Otec: John Kyalo, nar. 1978, farmář
Popis situace: Faith žije s rodiči a sestrami Sheillou (2005) a Eunice (2011). Rodiče pěstují na malém políčku kukuřici, fazole a hrášek. Úroda je ale závislá na míře srážek. Tatínek má jen příležitostné práce a maminka si někdy přivydělává prodejem vody. Rodina žije v třípokojovém domku ze dřeva a plechu, který patří prarodičům. Vaří na ohni, ke svícení používají petrolejku a vodu berou z nedalekého vrtu. Faith je zdravá a moc ráda si hraje na schovávanou. V roce 2019 by měla chodit do 6. třídy základní školy. Pro rodinu je velmi těžké zaplatit všechny poplatky za školné. Proto jsme se rozhodli, že je podpoříme a Faith zařadíme do programu adopcí, aby mohla bez problémů chodit do školy. Dívka potřebuje podporu ve výši 2.400 Kč / 100 EUR za trimestr.
Kontakt: Jiří Štancl, jiri.stancl@adopceafrika.cz, tel. +420 731 713 099

Projekt „Adopce afrických dětí na dálku“ zprostředkovává keňským chudým dětem přístup ke vzdělání, aniž by je vytrhoval z přirozeného prostředí vlastní komunity. Tento projekt běží již od roku 2002 a pomohl více než 3 500 dětem. Základní částka na podporu jednoho dítěte činí 7200 Kč (300 Eur) za rok.

Jak projekt funguje je popsáno v podrobnějších informacích. Pokud již máte vybrané konkrétní dítě z databáze, zde je vysvětleno jak postupovat a „adoptovat“ africké dítě na dálku.

Adoptovaným dětem můžete také zajistit zdravotní pojištění, ve kterém je jim poskytnuta lékařská péče po celý rok.

Součástí projektu je Klub přátel Adopce, v rámci kterého je možné podpořit vzdělání keňských dětí jednorázovými platbami kdykoliv během roku.

Pokud jste „adoptivním rodičem“, zde najdete informace a odkazy „adoptivním rodičům“ doplňující chod adopce.

Fotogalerie a videa zachycují propagační akce na podporu projektu i reportáže z cest do Keni, které zprostředkovávají vzkazy od dětí, předávání dárků i pohled na školy a jejich zázemí.