Domů

Adopce - Samuel Mbuvi

Zpět
Číslo dítěte: 52422
Chlapec, 16 let
Není adoptován
Město, čtvrť: Kathiani Malili
Země: Kenya
Matka: Magdaline Kavuli, nar. 1992, služebná
Otec: -
Popis situace: Samuel se narodil 8.7.2008. Matka je samoživitelka a stará se nejen o Samuela, ale také o jeho mladší sestru Ruth (ID 52421). Všichni bydlí s chlapcovými prarodiči. Matka a prarodiče farmaří, ale jejich výdělek je přímo závislý na množství srážek, které jsou v poslední době velmi malé. Většinou tedy žijí z milodarů a jídla, co jim dají lidé z komunity. Průměrný měsíční příjem rodiny je 3000 KES (přibližně 720 Kč). Rodina bydlí v dvoupokojovém hliněném domku, na vaření používají dřevěné uhlí, na svícení petrolejovou lampu a vodu berou z řeky. Samuel je zdravý chlapec. Chlapec by měl v roce 2024 nastoupit do 1. ročníku střední školy.Tato adopce stojí 5600,-Kč/220 EUR na jedno školní období.
Kontakt: Jitka Baloušková, , tel. +420 721 643 832

Projekt „Adopce afrických dětí na dálku“ zprostředkovává keňským chudým dětem přístup ke vzdělání, aniž by je vytrhoval z přirozeného prostředí vlastní komunity. Tento projekt běží již od roku 2002 a pomohl více než 3 500 dětem. Školné na základní škole činí 7200,- (300 EUR) / rok a na střední škole, vysoké škole a v sirotčinci je to 16800,- Kč (660 EUR). Platbu je možné si rozložit i do více splátek.

Jak projekt funguje je popsáno v podrobnějších informacích. Pokud již máte vybrané konkrétní dítě z databáze, zde je vysvětleno jak postupovat a „adoptovat“ africké dítě na dálku.

Adoptovaným dětem můžete také zajistit zdravotní pojištění, ve kterém je jim poskytnuta lékařská péče po celý rok.

Součástí projektu je Klub přátel Adopce, v rámci kterého je možné podpořit vzdělání keňských dětí jednorázovými platbami kdykoliv během roku.

Pokud jste „adoptivním rodičem“, zde najdete informace a odkazy „adoptivním rodičům“ doplňující chod adopce.

Fotogalerie a videa zachycují propagační akce na podporu projektu i reportáže z cest do Keni, které zprostředkovávají vzkazy od dětí, předávání dárků i pohled na školy a jejich zázemí.